Finance a práce

Jak nastavit správnou komunikaci s vašimi klienty?

Umění komunikace je v dnešní době klíčové. Právě díky správné formě komunikace se vám může podařit oslovit širokou veřejnost tím nejlepším způsobem. Na co se zaměřit?

Vezměte si příklad z těch nejlepších

Kdykoliv si přejete se zlepšit, berte svou konkurenci jako přínos. I vám se tak možná stane, že se stanete úspěšnými a jednou bude vaše značka významná franšíza. Právě franchising nabízí dostatek inspirace. Jedná se o obchodní model, který funguje, a který nabízí dostatek inspirace. Mnohdy se stává, že si podnikatelé nejprve vyzkouší tento obchodní model, a až později se věnují vzniku vlastní značky. Inspirace nejlepší konkurencí je skvělý tip, jak začít.

Zákazník má vždy pravdu

I vy se během svého podnikání setkáte s nepříjemnými lidmi. Někdo má jen špatný den, jiný je s vaší službou skutečně nespokojen, další se pak ve svém životě zaměřuje na negativní hodnocení druhých. Vy si musíte uvědomit, že nekomunikujete pouze s touto osobou. Zkopírovat komunikaci a vložit ji na sociální sítě, to dokáže dnes skutečně každý. Proto dodržujte pravidlo, že váš klient má vždy pravdu. Zachovejte klidnou hlavu a odstup, vytvořte odpověď zcela profesionálního obchodníka. Vyvarujte se emocím a obviňování. Komunikujete přeci s budoucími klienty, nejen s touto osobou.

Nezahlcujte

Je skvělé, že jste se právě rozhodli podpořit prodej další slevovou kampaní, ale pokud je informací příliš, klienti mají tendenci je přehlížet. Zasílání e-mailů častěji, než jednou týdně není z obchodního hlediska příliš vhodným tahem. Klient častěji určitě nakupovat nebude. Dávejte si pozor, abyste nabízeli skutečně relevantní informace. Čtěte svá obchodní sdělení očima svých zákazníků a hledejte odpovědi na jejich otázky. Co nejčastěji vaše cílová skupina řeší, co shání?

Komunikace je klíčová pro správně nastavené vztahy se zákazníky. Dejte si záležet, aby byla na odpovídající úrovni a stále hledejte způsob pro zlepšení.