5 výhod, jež vám přinese facility management

Přijde vám, že utrácíte příliš mnoho peněz za správu areálu firmy? Možná potřebujete dobrý facility management, který vám pomůže provozovat pracoviště s maximální efektivitou. Aby firma fungovala efektivně, je třeba sledovat každou jednu drobnost. Kdo na to má čas? Přece odborník na facility management. Nemusíte ho zaměstnávat, ve většině případů je nejrozumnější najmout si externí firmu.

1. Sledování a správa majetku

Kolik vás stojí roční provoz kopírky? Nechte odborníky, ať to spočítají a případně vám najdou lepší řešení. Kromě toho se o kopírku postarají, když nebude fungovat, budou doplňovat tiskovou náplň atd. A kopírka je samozřejmě jen příklad, takhle to může fungovat se vším.

2. Optimalizace prostoru

Máte obrovský areál či pronajaté celé patro budovy, ale kolik prostoru doopravdy využíváte? Facility manažer se dokáže podívat na to, jaké prostory nejsou využívané, proč a k čemu by se daly využít. Tato analýza je vhodná i v případě, kdy už vám dochází prostor. Novým uspořádáním či lepším využitím prostoru můžete ušetřit tisíce či desetitisíce měsíčně.

3. Technická správa budovy

Je třeba odvzdušnit topení? Z nějakého důvodu v druhém patře přestala téct teplá voda? Nefunguje klimatizace? Přemýšlíte o zařízení chytrého odvětrávání? Tohle všechno zvládne zajistit odborná firma specializující se na facility management.

4. Analýza nákladů

Nepřeplácíte na energiích? Kolik vás stojí úklidové služby? Nechte si provést analýzu toho, kolik vás stojí pravidelné náklady na provoz podniku, a pak je optimalizujte.

5. Integrace chytrých zařízení

Svět se stává čím dál chytřejším a váš podnik může také. Nechte si doporučit, jaké senzory, čidla a další moderní technologie by se vám hodily. Facility manažer řešení navrhne a také realizuje. V Praze a okolí facility management nabízí například firma ATALIAN Global Services, neváhejte je kontaktovat v případě zájmu.

Publikováno: 02. 04. 2022

Kategorie: Finance a práce

Autor: Barbora Jiroušková