Jak probíhá repase řízení?

Zlobí vás řízení a máte obavy, že se „nedoplatíte“? Naštěstí pro vás existuje možnost, jak za opravu výrazně ušetřit. Metoda nese název repase řízení a spočívá ve výměně opotřebených dílů a v kompletním vyčištění, zbroušení a celkové kontrole zbylých dílů. Jak repase probíhá? Ptali jsme se odborníků z repaserizeni.cz, kteří nabízí komplexní služby od A do Z. Prvním krokem je příjem a evidence. Servis řízení ověří a naplánuje repasi na míru danému zařízení. Následuje kompletní rozebrání, a to doslova do posledního šroubku. V této fázi vychází najevo vady, které by mohly výrazně ovlivnit celý proces repase. V další fázi procesu se veškeré komponenty důkladně chemicky očistí a připraví pro následující práce. Pracovníci si dávají záležet především na těle řízení, hřebenu atd. Pokud je obal řízení (tělo) poškozeno mechanicky, musí se nahradit novým. Může se stát, že tělo pro např. starší model není dustupné, ale i to lze vyřešit opracováním na potřebný rozměr. Nedílnou součástí repase je strojní leštění hřebenu a kontrola rovnosti (a samozřejmě případné narovnání). Důraz je kladen na dokonalé opracování třecích ploch. Někdy není zbytí – když jsou na hřebenu trhliny a vrypy – a musí se použít nový. Předpokladem kvalitní repase je její provedení v plném a nikoliv pouze částečném rozsahu. Což mimo jiné spočívá i ve výměně a výrobě pouzder. A aby řízení skutečně vypadalo jako nové, servis komponenty opískuje a nalakuje. Výsledný efekt je vskutku působivý, o čemž se můžete přesvědčit na repaserizeni.cz. Abychom nezapomněli, repasované řízení je samozřejmě testováno. Testování probíhá na zkušební stolici, která věrně simuluje reálný provoz.

Publikováno: 01. 09. 2020

Kategorie: Nezařazené

Autor: Barbora Jiroušková