Reklamní propisky s potiskem by se měly nacházet v každé kanceláři

Reklama a sebepropagace jsou velmi často podceňovanými činnostmi, což se některým firmám může v dnešní době zle vymstít. Zviditelnění není pouze o plakátech a reklamních spotech v televizi či rádiu, ale důležitou roli hrají i drobné reklamní předměty. Těmi nejvíce populárními jsou reklamní propisky s potiskem, které najdou uplatnění nejenom jako dárky klientům, ale také jako pracovní nástroje v kancelářích při poradách.

Bez kvalitních psacích potřeb to v kanceláři nejde

Každý z vás už určitě byl v nějaké větší kanceláři, kde se odehrává veškeré papírování spojené s podnikáním. Potřeba kvalitních tužek je v takovém prostředí enormní. Proč tedy neopustit nekvalitní propisky ze supermarketu a nepořídit si vlastní reklamní propisky s potiskem? U nich máte stoprocentní jistotu, že budou psát, a navíc budou budovat vnitřní image firmy. Zakoupit si můžete obyčejné kovové propisky s modrou či černou náplní, nebo elegantní sady luxusních per.

Každý správný manažer potřebuje zápisník

Kromě propisky je v podnikatelském provozu potřeba také praktický zápisník. Vytížený manažer nebo asistentka si nemohou pamatovat všechna důležitá data, a proto je zapisují například do velkého bambusového zápisníku. Jeho 70 listů poskytuje dostatečný prostor k zaznamenání veškerých důležitých informací, a díky spirálové vazbě lze jednotlivé stránky snadno přetáčet. Tento zápisník má rozměry 135 x 180 milimetrů a je navíc vybaven vlastní tužkou.

K čemu jsou dobré konferenční tašky?

Kompletnost výbavy manažera nebo asistentky doladí pevná taška na dokumenty. Zvlášť důležité smlouvy je sice možné umístit do průhledných plastových desek, ale v nich se přeci jen mohou pomačkat. Oproti tomu v pevné tašce na dokumenty nemůže přijít smlouva k úhoně, a navíc si do tašky schováte i další potřebné drobnosti jako jsou propiska, zápisník nebo klíče. Vlastní reklamní propisky s potiskem mají celou řadu výhod. Budují vnitřní image firmy, a navíc jsou vyrobeny pouze z kvalitních kovů.

Publikováno: 23. 12. 2020

Kategorie: Finance a práce

Autor: Barbora Jiroušková