Aktuální trendy v propagaci? Hitem jsou pneumatické stany!

Chystáte-li se propagovat své služby či zboží v rámci nějaké akce, zřejmě již nyní usilovně přemýšlíte nad tím, jak na svůj „stánek“ co možná nejefektivněji upoutáte pozornost kolemjdoucích. Pokud však chcete jít ruku v ruce s nejnovějšími trendy, zapomeňte na klasické nůžkové stany a seznamte se s výhodami moderní alternativy v podobě pneumatického stanu. Proč byste si ho měli pořídit? Výhody pneumatické reklamy jsme se rozhodli demonstrovat na konkrétním produktu. Při pohledu na pneumatický stan Falco vás zřejmě napadne, že je s ním „něco v nepořádku“. Překvapivá je absence ventilátoru - pneumatický stan si dokáže udržet stálý tlak i bez něj, díky čemuž není závislý na elektrickém proudu. V tomto směru je mnohem lepší než jakékoliv reklamní nafukovadlo. K dalším výhodám hydraulického stanu Falco patří nízká váha a kompaktní přepravní rozměry. Kromě toho má atraktivní aerodynamický tvar, který umožňuje celoplošný potisk opláštění. Jinými slovy slouží jako velká (přes 40 m² plochy) nafukovací reklama pro značku či výrobek.

Klíčové vlastnosti pneumatického stanu

Snadná a rychlá montáž – nechcete-li s montáží stanu ztrácet čas, potěší vás rozložení v řádu několika minut. Konstrukci lze k podkladu zajistit pomocí zátěží, lanek či kolíků. Bezpečná konstrukce – díky bezpečnostním ventilům pro redukci náhlých výkyvů tlaku, ke kterým může docházet při změnách okolní teploty, je stan efektivně chráněn před prasknutím. Aerodynamický tvar – pneumatickému stanu nevadí ani pořádný vítr. Bez problémů odolá poryvům větru až do rychlosti 38 km/h. Tvar byl na vržen s ohledem na okamžitý odvod vody, která by se jinak hromadila na střeše. Jak snadná je instalace hydraulického stanu se můžete podívat na následujícím videu:  https://youtu.be/PKgDgnIj9Dw Chcete se o pneumatických stanech dozvědět více a seznámit se i s dalšími typy nafukovací reklamy? Odborníky na reklamní nafukovadla najdete na mitkoforevents.cz.

Publikováno: 19. 11. 2018

Kategorie: Finance a práce

Autor: Barbora Jiroušková

Tagy: nafukovací reklama | pneumatický stan