Finance a práce

Virtuální kancelář Praha – to nemusí být jen sídlo na cizí adrese

Dnešním standardem se stalo při založení firem využívat služby takzvaného virtuálního sídla. Rozhodně však nemusí jít jenom o službu, která znamená pouhé zapsání sídla na jinou adresu.

Naše legislativa nezakazuje zapsání sídla na adresu, kde vlastně kancelář vůbec nemáme. Místo sice musí být označeno naší firmou, což však problém není, protože firmy nabízející virtuální sídla s tím počítají. Stejně tak jako s vyřizováním naší došlé pošly a s jejím přeposíláním. Což nás obvykle vychází levněji, než když si necháme poštu pravidelně přesměrovávat přímo na poště.

Většina firem touží po sídle v Praze

Sídlo firmy Praha je mezi podnikateli hitem. Jako pražská firma máme větší kredit než firmička z Horní Dolní. Současně je známý i fakt, že kontrola z finančního úřadu je v Praze skutečně méně obvyklou než někde na maloměstě. A i když podnikáme sebevíc poctivě, kdo má čas se zabývat neustálými kontrolami? Navíc je ideálním mít sídlo firmy tam, kde jej nebudeme později měnit. Nahlásit si jej třeba na místo pronajaté kanceláře není ideální. Pokud se stěhujeme, musíme pak sídlo přepsat i v obchodním rejstříku. K tomu je nutné svolání valné hromady. Pokud navíc s novou adresou sídla spadáme pod jiný finanční úřad, znamená to opět automatickou kontrolu z finančního úřadu.

Virtuální kancelář Praha, která nabízí víc než jen papírové sídlo

Při výběru sídla myslete na to, že se vám místo může hodit i jako skutečná kancelář. Kancelářské prostory totiž nemusíte vlastnit. Dokonce si je ani celoročně či dlouhodobě pronajímat. Pokud si firmu pro své sídlo a virtuální kancelář vybereme správně, máme možnost využívat skutečně zajímavé spektrum služeb. Co si pod nimi představit?

Virtuální kancelář Praha, to je pražské kancelářské centrum na Karlově náměstí. Kromě možnosti získat zde sídlo pro svoji firmu máte rovněž možnost skutečně fyzicky využívat kanceláře a služby office centra. Jde o virtuální kanceláře, takže zde neplatíte žádný měsíční ani roční pronájem. Platíte pouze za aktuálně využívané služby. Což může být pronájem zasedací místnosti, objednané občerstvení, pronájem techniky (telefon, projektor, kopírka + spotřební materiál apod.) Prostory jsou navíc velice reprezentativní, takže zde nebudete mít problém zorganizovat si ani setkání s VIP klienty. Využívat lze též pravidelné služby asistentky pro vyřízení veškeré administrativy, včetně zajištění kvalifikovaných služeb účetní, správce počítačů a IT techniky, reklamní služby, webové služby a další servisní služby.